Totaal aantal pageviews

zondag 2 december 2012

Mini shoplog.

Vandaag ben ik met Floortje wezen shoppen. Ik heb niet veel kunnen kopen, want ik had niet zo heel veel geld mee. Maar, toch heb ik deze super leuke broek én legging kunnen scoren!

Als eerste; de legging.
Deze legging met galaxy print heb ik bij de Primark gekocht. Hij was €10,00. Zoals sommige van jullie misschien wel al weten heeft de Primark kleding van verschillende, nja... merken. Deze legging die ik gekocht heb is van het merk Atmosphere.



De galaxy print is op de foto's niet goed te zien en een beetje vaag, maar de print ziet er ongeveer het zelfde uit als de foto hieronder. Ongeveer dan hé. Want één die er meer op lijkt heb ik helaas niet kunnen vinden.
                                                                                                                   












En dan nu, de broek.
Deze geweldige, fantastische broek met gekleurde en zwarte strepen heb ik bij de H&M gekocht. De trouwe lezers weten misschien wel dat deze broek ook al op mijn lijstje stond in de post ''H&M site kleding''. Eigenlijk was hij €19,95, maar hij had 50% korting. Ik heb hem dus met grote verbazing en blijdschap kunnen kopen voor €10,00. Omdat mijn foto's mega slecht zijn, heb ik speciaal voor jullie hieronder nog de foto geplaatst hoe de broek er op de H&M site eruit ziet.














Dit was dan alweer het einde van deze post, hope you like it! En ja, ik weet het, ik moet nodig aan m'n foto's werken. xd
Xx, Isabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten