Totaal aantal pageviews

zondag 27 januari 2013

Bestelling mostcutest.nl

De laatste tijd ben ik helemaal into online shoppen. Geweldig, niet wetende wanneer je pakketje binnen is en vervolgens helemaal happy worden als je bestelling dan eindelijk op de eettafel ligt. Maar goed, deze keer ga  ik mijn bestelling van mostcutest.nl laten zien. Voordat je er voor kiest om verder te lezen, wees gewaarschuwd het kawaii gehalte is behoorlijk hoog.

Het pakketje kwam súper leuk binnen, met allemaal super leuke papiertjes erbij. Die kan ik jullie helaas niet meer laten zien, want die heb ik vrijwel meteen in m'n agenda geplakt. Op mostcutest.nl is er van alles te koop, waaronder sieraden. Ik heb voor 3 ringen gekozen.

Nummer 1;
Een macaron! Dat is toch te leuk? Hij is verkrijgbaar in de kleuren blauw, geel en roze. Zoals te zien is koos ik dus voor roze.

Nummer 2;
Een chocolade reep! Een super leuk detail vind ik dat er hapje genomen is. Deze was er in de kleuren zwart (pure chocolade), roze (pink cholade) en dus licht bruin (melk chocolade).

En dan als laatste, nummer 3;
Ik heb expres de leukste voor het laatste bewaard, want deze ring vind ik echt gewoon om op te eten (letterlijk en figuurlijk). Een Oreo koekje, super leuk!

Alle ringen waren €3,50 en zijn verstelbaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten