Totaal aantal pageviews

vrijdag 18 januari 2013

Review: Parfum


Eerlijk gezegd heb ik echt veel parfum. Niet alleen maar dure merken, ook goedkope, maar  toch lekkere en kwalitatieve parfums. Ik zet een paar van mijn parfums letterlijk en figuurlijk even op een rijtje en beoordeel ze! Laat ik maar gelijk beginnen:




Diesel Lover Dose


Dit parfum Lover Dose, van Diesel, heb ik laatste kerst nog gekregen. Bij het blad Glamour, die ik mee had op vakantie, kreeg ik er een monstertje van. Ik probeerde hem gelijk uit. Hij ruikt echt ontzettend lekker, zoet, heel apart en toch fris.  Het flesje is ook super leuk, in de vorm van een 'kristallen' hartje. Het flesje heeft een paarse vloed, waardoor het net lijkt alsof het parfum zelf, de vloeistof dus, ook paars is, super leuk. Hij is sowieso mijn favoriet!

SO...? Kiss Me


Al een paar jaar terug, kreeg ik een monstertje van deze parfum bij de Tina dag! De volgende dag kocht ik hem bij de Kruitvat. Ik heb hem volgensmij voor 5/6 euro gekocht, voor een flesje met 30 ml inhoud. De geur is niet heel sterk. Hij ruikt zacht zoet en 'springt' er niet echt uit. Het  flesje is ook vrij standaard. Maar voor de prijs vind ik het toch wel een goed parfum.

BlackXS L'excés

In mijn vakantie naar Mallorca kocht ik een heel apart, (al weer) zoet parfum. Het is een wat gothic of emo flesje, maar dat vind ik voor deze keer wel is leuk. Absoluut mijn gekste luchtje. De geur is zo apart, ik kan niet echt opbrengen wat het precies is en ook best moeilijk om te zeggen hoe het ruikt.. Ik vind wel een wat zomers luchtje hebben, ondanks de donkere verpakking. Een echte aanrader, dat zeker. Je zou hem maar is moeten proberen, in Nederland hebben ze hem namelijk ook in de parfumeries!

ZARA WOMAN White


Bij de kassa in de Zara, stonden een paar luchtjes. Ik probeerde er een paar. Niet echt iets voor mij, tot ik dit parfum probeerde, de Zara Woman White. Dit flesje is ook al wat standaard, maar ik vind hem toch iets Chique's of straks hebben. Dit is mijn eerste 'niet-zoette parfum'. Hij is vooral fris en ook niet heel sterk. Toch heeft het wel wat en toen ik de prijs zag, rekende ik hem gelijk af. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar hij was wel heel goedkoop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten