Totaal aantal pageviews

zondag 3 februari 2013

BodyShop 'shoplog/review'



De laatste week heb ik een aantal producten bij de Body Shop gekocht! Daarom wil ik er even een review over schrijven, of shoplog (Zo wil ik het eigenlijk niet noemen, omdat ik het te weinig producten vind voor een shoplog).


Ik heb een klein setje gekocht, met 2 schattige potjes nacht en dag créme en een klein flesje 'Cream Cleanser'. Het setje is super handig voor vakantie, maar ook gewoon lekker voor thuis! Ik ben niet zo moeilijk bij gezicht cremes. Als ze maar niet irriteren, en geen luchtje hebben. Als ze lekker naar zo'n echte creme geur ruiken, vind ik het best. Dat hebben deze gezicht cremes. Allebei de potjes zijn heel schattig klein. Het enige nadeel, vind ik de onhandige verpakking. De potjes zien er het zelfde uit, alleen is het dopje een andere kleur. De nacht-creme heeft een licht roze dop, en de dag-creme een zwarte dop. Ik zou het omgedraaid hebben, gewoon omdat dat logischer is. Maar oké, omdat ze over het algemeen lekker zijn, vind ik het toch de moeite en het geld waard, ondanks de dopjes. (Grapje).
De gezicht reiniger gebruik ik niet zo veel. Omdat ik niet echt heftige make-up gebruik. Ja, een beauty-blogger zonder make-up. What ever. Soms doe ik wat foundation op, om mijn wallen te bedekken, maar verder niks behalve een lipglossje. Ik kan daarom niet veel over de reiniger zeggen. Ik gebruik het niet vaak. Als ik het gebruik, werkt het prima, niks mis mee.

In een zelfde soort flesje als de gezicht reiniger, heb ik een Chocolade Body Creme gekocht. Dit is echt mijn favoriet van deze review. Ik gebruik hem elke dag, en hij ruikt super lekker. Sommige mensen houden er niet van, zo'n sterke Chocolade geur op je huid, maar ik wel. Deze creme ruikt echt naar chocola, echt. Hij werkt trouwens ook goed en zorgt ervoor dat je huid niet uitdroogt.
 
Omdat ik zo weg was van de Chocolade Body Creme, heb ik ook Omdat ik zo weg was van de Chocolade Body Creme, heb ik ook nog een zelfde fles, Chocolade Douche Gel gekocht. En echt, dit is de lekkerste douche-gel die ik ooit gekocht heb. Het is een lekker grote fles. Als je de douche-gel op je hand spuit, ziet het er niet heel fijn uit. Een bruinige smurrie. Maar als je hem eenmaal hebt geroken, en heb op je huid uitsmeert, ben je het beeld van de bruine smurrie gelijk vergeten. Zeker, een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten