Totaal aantal pageviews

zondag 3 maart 2013

Collectieve Shoplog!

Afgelopen week, heb ik weer flink wat geshopt! In Amsterdam, Hoofddorp en Den Haag heb ik leuke kleding kunnen vinden.




Laat ik maar beginnen in Hoofddorp. Omdat ik maar twee spijker-skinny's heb, ging ik naar de Primark. Daar heb ik een donker-blauwe, blauwe en een wat neutrale spijker-skinny gekocht. Daarna ben ik naar de Zara gegaan en heb daar een donker groene baggy jeans gekocht. Ik had namelijk al zo weinig broeken (haha).


Een paar dagen later ging ik naar Amsterdam. Ik heb daar een grijs Mickey Mouse sweatshirt gevonden. Normaal staan dit soort shirts met opdruk me een beetje armoedig, maar deze stond echt leuk! Ook ben ik naar de M.A.C store gegaan, maar daar heb ik al een review over geschreven, die je hier kunt bekijken!

En als laatst, ben ik nog naar Den Haag geweest. I love Zara, haha. Want ja, weer heb ik hier leuke kleding kunnen vinden. Een roze trui, voor op mijn nieuwe groene broek, met een groene doodskopjes sjaal. Maar ook een zwart bloesje met witte stipjes! Ik dacht dat het met tuttig zou staan, maar heb hem toch gepast.
Toen ik in de spiegel keek, stond hij heel leuk, en heb ik hem gekocht, ook bij de Zara :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten