Totaal aantal pageviews

zondag 24 februari 2013

Mijn gekleurde/print broeken.

Ik heb best wel veel broeken die een print of een gezellig kleurtje hebben. Van deze broeken heb ik foto's gemaakt, om ze aan jullie te laten zien. Ook vertel ik jullie waar ze vandaan komen. Hope you like it!





Als eerste, deze licht blauwe broek met kleine bloemetjes erop. De bloemetjes zijn in de kleuren roze, donkerblauw en wit. En er zitten groene blaadjes bij. Hij komt gewoon bij de Hema vandaan. I like!


Dan deze lila broek. Hij is vrij simpel, maar ik vond de kleur wel héél erg mooi. Hij komt bij de H&M vandaan.


Hier is de kleur niet heel erg goed te zien, maar het is licht geel. Deze broek was destijds bij de Zara te koop. Ik weet niet of hij nog te koop is.


Ook hier wéér bloemen, allemaal verschillende bloemen en kleuren zijn het. En ook deze komt gewoon bij de Hema vandaan.


Weer een broek van de Hema. Het is een knal blauwe chino, hij is best simpel. Maar hij zit heerlijk.


Knal roze, dat is te zien toch? Deze broek is ergens hier op een plaatselijke markt gekocht. Maar je kan ze waarschijnlijk ook in vele winkels vinden.


Deze heb je misschien wel al eens in een shoplog voorbij zien komen. Ik vind hem een beetje op een zuurstok lijken, haha. Hij is te koop bij de H&M.


PRIMARK! De broeken van de Primark zitten echt mega lekker, zo ook de skinny met leger print.


Eigenlijk is dit een legging, maar ik vond dat de legging met galaxy print ook wel in het rijtje thuis hoort. Ik heb hem bij de Primark gekocht.

2 opmerkingen:

  1. Hee. Ik wou even vragen. Hoe kun je er bij je blog voor zorgen dat de muis in iets anders verandert? xMarije en Irene (alegria)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat met deze site gedaan. http://www.cursors-4u.com/cursor/2011/03/20/black-diamond-ring.html

    BeantwoordenVerwijderen