Totaal aantal pageviews

maandag 18 maart 2013

DE LENTE!

Met een dikke trui, warme thee en uitzicht op mijn straat, waar het sneeuwt, schrijf ik deze 'lente' blogpost. Maar hé, het is toch bijna lente! 20 Maart, begint het lente te worden. Of dat nou écht zo is, dat zien we dan wel, maar de nieuwe lente collecties liggen wel alvast in de winkel, met of zonder zon!


Eindelijk weg uit de saaie, grauwe kleurtjes en op zoek naar de felle, opvallende kleurtjes, zou je denken dan. Nee, niet helemaal. Deze zomer/lente zijn de mode kleuren namelijk niet zo over the top als vorig jaar. Dit jaar doen we het iets rustiger aan. Ook leuk natuurlijk, maar of iedereen zich daar aan gaat houden, dat valt nog maar te zien ;).

Kleuren 2013
Kleuren 2012


Catrice gaat namelijk gewoon door met hun vrolijke, 'zomer' kleurtjes. Dat vind ik wel leuk, een merk die toch wat eigenwijs door gaat met zijn eigen stijl. Essence gaat daar in tegen wel mee met de trends en maakt een wat 'lichtere' collectie. Ik heb super zin in de lente. Ik kijk vooral uit naar de nieuwe collectie van het kruidvat (de kwasten!). Laten we hopen dat het een vrolijke, warme en kleurige lente vol met nieuwe beauty producten en nieuwtjes zal worden!

Waar kijk jij naar uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten