Totaal aantal pageviews

zondag 31 maart 2013

Dierenprint; hot or not?

Omdat ik doorheb dat de meningen over dierenprintjes nog al verschillen en ik er zelf ook geen fan van ben, heb ik aan verschillende meiden gevraagd wat zij nou van de printjes vinden. Lees meer voor de meningen.


1. ''Ik vind dierenprintjes opzich wel leuk, maar alleen als ze ook in de originele kleuren worden afgebeeld. Want bijvoorbeeld roze tijgerprint vind ik verschrikkelijk, maar in de kleur van een tijger vind ik het wel leuk. Al hangt het er toch wel van af welke andere kleuren en stoffen je erbij draagt.''

2. ''Ik vind dierenprint super gaaf! Het geeft je look een wilde uitstraling.''

3. ''Ik vind panterprint vaak ordinair staan haha.''

4. ''Ligt eraan wat voor dierenprintjes. Als het zebra is vind ik het wel leuk, maar al heb je bijvoorbeeld panterprint... Ja dat vind ik persoonlijk dus best ordinair.''

5. ''Het hangt er van af, sommige vind ik mooi andere niet.''

6. ''Ik vind alleen zebra print leuk, omdat ik iets met zebra's heb en zebra's geweldig vind.''

7. ''Not. Voornamelijk heel ordinair.''

8. ''Ik vind printjes zoals zebra of luipaard motief niet zo. Het hangt ervan af op welk kledingstuk ze gebruikt worden, ik zag ooit uggs met zebra motief, dat vond ik echt niet mooi. Maar sommige dingen vallen wel mee.

9. ''Mmh ik vind dieren prints niks speciaals hebben om eerlijk te zijn, vooral niet op broeken. En op andere kleding ook niet echt. Als je dieren prints draagt moet het je echt staan, bovendien het juiste lichaam ervoor hebben. Nou ja dat vind ik dan toch. :) Zelf zou ik het nooit dragen, denk ik.''

Wat is jouw mening over de printjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten