Totaal aantal pageviews

zondag 24 maart 2013

Make-Up budget wish list

Vaker maken wij wish list's van verschillende sites of merken. Deze keer maak ik een wish list van make-up in het algemeen. Ik heb een lijstje gemaakt met (vooral wat goedkopere) make-up, die jullie misschien ook wel op ideeën brengen ;).

                                                                  Essence




Essence  heeft nieuwe producten en ook nieuwe lipglosses! Een matte lipgloss, apart, maar super mooi! Omdat hij matt is, dus ook veel pigment. Ik heb geen rode lipsticks of lipglosses, dit lijkt me daarom een goede eerste stap :).


Behalve dat dit kwastje mooi, zacht en ook nog eens precies in de arcadeboog past, is hij ook nog eens goedkoop, tof!



Een wenkbrauw pincet! Ik vind het design er niet uit springen, maar ook niet lelijk. Ik heb gehoord dat hij goed is en daarom staat hij op mijn wish list!


Dit make-up tasje ziet er super schattig uit en is ook super handig om mee te nemen! Alle kleine, belangrijke spulletjes passen erin!

Iedereen heeft er last van, een glimmende huid. Vooral na je foundation en cremés, hebben we een glimmend gezicht, heel irritant. Deze poeder is transparant en kan dus over al je make-up aangebracht worden. De poeders van Essence doen het bij mij altijd goed, lijkt me wel wat!

                                                                Catrice





Smokey Eyes Set 010 Smoking Area


Ik ben niet zo van de palette 'setjes?'. Meestal heb ik losse oogschaduw palettes. Deze lijkt me toch wel wat. De kleur van dit paletteje lijkt me mooi bij blauwe ogen en blond haar staan, vandaar!

Nog nooit is het me gelukt eyeliner goed aan te brengen. Ik heb nu een gel eyeliner in een potje, maar voor beginners is dat geen goede optie ;). Oefening baart kunst, waarschijnlijk dat het met een eyeliner pen beter gaat.
Smokey Eyes Brush

En, het laatste product van Catrice, de Smokey Eye brush. Ik vind het kwastje er mooi uit zien en ik heb eigenlijk nog nooit een tegenvaller van Catrice meegemaakt.

                                                                
                                                                     Mua


Deze glitter eyeliner lijkt me super mooi, om naar een feestje of iets dergelijks te dragen. Ik zou hem dan niet heel opvallend dragen, gewoon een subtiel lijntje langs de wimper rand.

12 Shade Palette Heaven and Earth

Ook heeft MUA super mooie oogschaduw paletten. Ik ben niet zo van de gekleurde oogschaduws. Dit palette heeft precies de mooie nude kleuren.


                                                                     NYC

NYC heeft een natural foundation gemaakt, lichter dan de 'normale' foundations. Deze foundation dekt dus wat minder dan gewend. Perfect voor een natural look.

                                                                    Sleek

Glo-Peach-Shimmer

Deze highlighter van Sleek is super veelzijdig. Bijna alle kleuren highlighter in één doosje, super!

                                                                   Miss Sporty




Behalve dat deze mascara super mooi definieert, is het borsteltje ook super handig! Aan het eind van dit borsteltje zit namelijk een klein bolletje waarmee je makkelijk bij de zij-wimpertjes kunt zonder het hele borsteltje hoeven te gebruiken! Super slim bedacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten