Totaal aantal pageviews

maandag 1 april 2013

Mijn gezichtsmasker routine.

Zondag is voor mij gezichtsmasker dag. Omdat mijn huid vrij onrustig is, is het voor mij een goede oplossing om één keer in de week en verwen momentje voor m'n gezicht in te plannen. Iedereen heeft een andere tactiek en gebruikt andere producten wanneer 'ie een gezichtsmaskertje aanbrengt, dus leek het me wel leuk om mijn routine met jullie te delen. Hope you like it!






 1. Ik begin altijd met mijn gezicht te ''reinigen'' met deze reinigingsgel van de Kruidvat. Hij is een beetje jelly en werkt goed voor mijn gezicht.

2. Scrubben maar! Dit is de scrub cream voor alle huidtypen van het eigen merk van de Hema. De korrels zijn precies groot genoeg.

3. Tijd voor het maskertje, dit vind ik altijd het leukste gedeelte. Ik gebruik de tube van de Dirx in de geur aardbei chocolade. De kleur van dit masker ziet er niet heel erg aantrekkelijk uit, maar hij is zeker het proberen waard. 

4. Dan gebruik ik altijd dit spul (wat is het eigenlijk!? :I), dit gebruik ik ook altijd na het douchen. Je doet een beetje op een wattenschijfje, er hoeft echt maar heel weinig op. En ja, dan smeer je het heel logisch op je gezicht.

5. En dan als laatste, gebruik ik dit van Garnier. Het is een soort crème die vanzelf in je huid trekt. (In je huid trekken, dat klinkt niet erg fijn, haha.)

Als er nog een product is waar jullie een review over willen zien, hoor ik het graag bij de reacties.

Gebruik jij wel eens een gezichtsmaskertje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten