Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 maart 2013

My favourite app #3

Vorige week vrijdag ben ik vergeten hem te maken: My favourite app #3. Daarom komt hij een weekje later! Er komt waarschijnlijk geen vaste dag meer voor een favourite app. Als ik een leuke app heb gevonden, zal ik het jullie wel laten weten in een post! Dus jullie zullen alsnog up-to-date zijn van mijn Iphone, haha!


Dé perfecte app: Glamzy. Glamzy is een app waarin je een gezicht op kan maken met make-up van M.A.C Cosmetics (!), Make Up For Ever en Inglot Cosmetics. De app ziet er heel professioneel uit. Er zijn 3 verschillende glamzy's op de Appstore en Playstore verkrijgbaar. De gratis, uitprobeer versie: Glamzy, Makeup Me en de pro versie van Glamzy, Glamzy Pro.

Al deze 3 apps heb ik gedownload, zodat ik jullie er wat over kan vertellen!
Laat ik beginnen bij de 'basis' app, Glamzy (pro). In deze app, kan je zoals ik al zei, een gezicht opmaken. Je kan hieruit kiezen welk formaat gezicht, en de hoeveelheid make-up die je wilt aanbrengen. Je kan bij deze gratis app alleen een deel van het gezicht bekladderen. Je kan een huidskleur kiezen, oogschaduw, lipstick of lipgloss, blush, lipliner en pigments. Bij de Glamzy Pro app, kan je het hele gezicht opmaken en heb je meer opties.



Bij de tweede app, MakeUp Me (deze kost geld!), kan je jezelf, of iemand anders opmaken. Je maakt een foto van de persoon die je wilt opmaken. Deze persoon kan je dan met dezelfde producten als in de andere Glamzy apps opmaken. De app werkt verder precies het zelfde als Glamzy, en Glamzy pro. De make-up ziet er heel echt uit, super grappig!


MakeUp Me en Glamzy Pro kosten allebei 2,59. Glamzy zelf, is gratis.

Bekijk hier My Favourite App #1
Bekijk hier My Favourite App #2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten