Totaal aantal pageviews

dinsdag 5 maart 2013

REVIEW: BB Cream Catrice

Een goedkope, kwalitatieve, goede BB cream vinden, dat was mijn doel toen ik de Kruitvat binnen stapte. BB cream leek me een goede eerste stap in foundation, omdat ik foundation iets te heftig vind. BB cream is wat dunner, camoufleert daarom minder en ik vind het er wat natuurlijker uit zien. Voor de mensen die foundation té vinden, ik dus.




Maar goed, ik keek bij verschillende merkjes. Uiteindelijk twijfelde ik tussen Essence en Catrice. Essence was goedkoper, alleen sprak de verpakking mij minder aan dan die van Catrice, en had ik al gehoord dat de opening zou lekken, omdat die groot was. Dat was niet het geval bij Catrice, en dus kocht ik deze.

 Ik gebruik hem bijna elke dag, hij werkt super! Ik doe hem onder mijn wallen, kin en een beetje op mijn wangen/neus. De BB cream ziet er heel natuurlijk uit als je hem op hebt en ik heb verder geen irritaties of wat dan ook. Hij dekt prima, en omdat er 4 verschillende kleuren zijn, helemaal mijn kleur! Let op als je gaat kijken of hij jouw kleur is, als je de BB cream op je pols spuit, om te testen, heeft hij nog een (heel) andere kleur. Pas als je hem uit smeert, word het de goede (of niet goede) kleur! Zoals ik al zei, vind ik de verpakking ook super. Zeker proberen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten