Totaal aantal pageviews

maandag 8 april 2013

REVIEW: Essence Mascara

Sinds kort gebruik ik mascara. Ik gebruikte de mascara die mijn moeder ooit ergens bij had gekregen, een Truly Yours box volgensmij. Deze vond ik wel goed, maar ik wou een iets heftigere mascara. Een definition mascara, wat betekend dat je wimpers meer uit elkaar staan.





Ik heb de Maximum Definition Volume Mascara van Essence gekocht. Hij is mooi diep zwart, brengt inderdaad veel volume aan, en de definition is er ook. Het borsteltje is flexibel, zodat je overal bij kan. Al kan ik de achterste wimpertjes nog steeds niet halen zonder zwarte stelen op mijn gezicht te krijgen. Een nadeel is dat de wimpels onregelmatig lopen, een soort 'in de war' zeg maar. Dat was een week geleden. Nu heb ik de mascara en week en werkt hij wel regelmatig, misschien door de manier waarop ik hem aanbreng. Ik breng hem zigzaggend aan vanaf de wortel. Je kan het natuurlijk wel weer regelmatig laten lopen met een pincet of wimper kammetje. Alleen ikzelf vind dat een beetje onhandig. Voor mijn onderwimpers doe ik een laagje 'normale' mascara. Omdat ik het 'spleet' effect niet mooi vind op de onderwimpers.  De mascara was maar 2,90. Toch wel een goede mascara, maar wel met een klein min puntje.

De oranje is de definiton mascara, en de blauwe, de 'normale' mascara, voor op de onderwimpers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten