Totaal aantal pageviews

maandag 4 maart 2013

Review: Max stripers.

Ik beloofde al in de shoplog van de Action dat ik een review zou maken over de stripers van Max. Die belofte ga ik nu na komen! Ben jij benieuwd of de nagellakjes goed hun werk doen voor hun prijs? Lees dan snel verder.





De kleuren dekken over het algemeen goed.

Twee paars tinten en een gewone simpele (en hele handige!) wit.

Een hele mooie rood vind ik dit. De bruin vind ik een beetje een rare kleur.

Ook de nagellakjes van de Action gaan mee met de neon trend. Nice!

Over de glittertjes was ik wel een beetje teleurgesteld. Je ziet ze amper.

Dit vind ik van die typische Barbie kleuren, vooral de roze. Wat vind jij?

Ik vind dat de stripers hun werk goed doen voor hun €1,39 (per drie). Alleen heb ik wel het idee dat ze meer druppelen dan andere stripers van echt goede merken. Dat is jammer, want het is niet fijn als er opeens een hele druppel op je net gelakte nagel komt.

Heb jij ervaring met de stripers van de Action?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten