Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 maart 2013

Rilakkuma


Waarschijnlijk heb je hem wel is gezien, het schattige Rilakkuma beertje. Tegenwoordig zie je hem bijna overal verschijnen. Vooral op internet kom je hem tegen. Op pennen, iPhone hoesjes, gummetjes en ook Isabel (van onze blog) is gevallen voor het beertje. (bekijk haar aankopen hier!). Ik heb een lijstje gemaakt van de leukste Rilakkuma spulletjes, misschien dat je er zelf wel wat leuks tussen ziet :).

Stainless Steel Vacuum Flask Bottle w/ Rilakkuma Image - Coffee (200ml)

Als eerst deze thermoskan, zó leuk om je koffie of thee in te bewaren op school of op werk.

Cute Rilakkuma Bear Pattern Double-Fold Plush Wallet - Brown
Ik denk dat dit cute portomoneetje niet veel uitleg nodig heeft. ^^
Rilakkuma Eye Glass Stand
Dit is een brillen-houder. De naam zegt het al, brillenhouder. Je zet er je bril dus op, en dat ziet er super leuk              
                                 uit. Zelf heb ik geen bril, maar ik vind 'm ook leuk voor een zonnebril.

Rilakkuma Cosmetic Case: Eggs
                     Dé must voor een Rilakkuma verslaafde beauty-(blogger)-fangirl, dit super leuke make-up                
                                                                                  etuitje!
Rilakkuma Cosmetic Case
Weer zo'n leuk make-up etuitje! Alleen is deze een stuk kleiner, van een andere stof en ook met een ander printje erop. Deze lijkt me schattig voor naar school en matcht dan gelijk ook met de thermoskan in mijn schooltas ;). 


Rilakkuma Adult Ankle Socks

Misschien had je ooit wel gehoord over Isabel's 'leuke-sokken-verslaving'. Zelf heb ik alleen saaie, witte sportsokjes. Daar wil ik nú een eind aan brengen en ook leuke sokken dragen. Deze zouden een goed begin zijn, voor mijn collectie ^^.

Zoals jullie al weten, zijn wij super fan van de website www.mostcutest.nl. Ook op deze site verkopen ze super cute Rilakkuma spulletjes! Hier een paar van mijn favorieten:
                                                     Pen Rilakkuma
Ik denk dat jullie je voorraad Rilakkuma wel weer hebben gehad n_n. Als je dit schattige beertje nog steeds niet zat bent, kijk dan even op deze sites, voor nog maar Rilakkuma:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten