Totaal aantal pageviews

zondag 7 april 2013

Budget make-up kwasten!

Zo'n beetje alle make-up merken verkopen niet alleen make-up, maar ook kwasten. Deze kwasten zijn in alle prijzen, maten, vormen en kwaliteiten te koop. Maar... Welke heb je nodig voor wat en welke merken zijn het beste?



Ik zelf vind het belangrijk dat een kwast zacht is. Vooral voor een gevoelige huid, is een zachte kwast een must. Daarom heb ik een selectie gemaakt van budget en, naar mijn idee, de beste kwasten!

Essence, heeft twee oogschaduw kwasten uitgebracht. De haartjes zijn paars, super leuk! Ook zijn de haartjes super zacht, een must, zeker voor de prijs!























Real Techniques is dan wel iets duurder, maar de kwasten van Real Techniques zijn zo, zo, zo zacht! Ook bij dit merk, zijn vooral de oogschaduw kwasten top. Maar niet alleen dat, ook de face brushes schijnen goed te werken!



Zelf ben ik niet zo'n fan van de Hema kwasten, maar af en toe zitten er zeker wel goede kwasten bij! Een van die goede, is de blending brush. Behalve dat ik deze kwasten er mooi uit vind zien, kan je de oogschaduw er heel goed mee blenden.

De Zoeva brushes. Ik zelf heb er geen kwasten van, maar iedereen vind ze fijn werken, echt waar. Dat geloof ik graag, want als ik naar de kwasten en prijzen kijk, is dat zeker positief! Je hebt 12-delige sets, van 22 euro, inclusief hoes. De reden dat ik hem zelf niet koop, is omdat dit een set is. Ik vind het fijner om losse kwasten te kopen, omdat je nooit zeker weet of de kwasten in sets goed zijn en dan zit je met een dure set met kwasten. Voor de mensen die wél graag een set willen, zijn de sets van Zoeva zeker aanraders!
Dit waren een paar van de goede budget kwasten! Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben en ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten :).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten