Totaal aantal pageviews

woensdag 3 april 2013

Review: Le Volume De Chanel Mascara

Chanel heeft een nieuwe mascara! Nou weet ik dat Chanel wat prijzig is en dit misschien een wat gewaagd product is voor de doelgroep waar wij voor bloggen, maar okee, deze-mascara-is-geweldig.




Als eerst, het flesje. Oh. My. God. Hoe kan zo een zwart flesje waar simpel 'Chanel' op staat, toch zo geweldig zijn? Ik weet het niet, maar het heeft iets. Als je het borsteltje uit het flesje trekt, gaat dat wat moeizaam. Dat komt door dat er een heel sterk filtertje (heet dat zo?) in zit. De rand van het flesje is dus wat smal, zodat de klontjes uit het borsteltje verdwijnen. Daarom, dus ook geen klontjes in je mascara (yeeey).

Verder, de mascara geeft je in twee veegjes al super veel volume (zoals de naam al beloofde), en geeft je geweldig gedefinieerde wimpers. De perfecte wimpers dus. Volume, super zwart én geeft je wijduitstaande wimpers. En nee, ik maak geen reclame voor Chanel (haha). Dit is gewoon hét. Wat deze mascara zo anders maakt dan de andere 'high definition' mascara's is (dit is moeilijk uit te leggen, maar ik probeer het), dat het iets mooiers, chiquers heeft. De wimpers krullen wat meer dan de meeste definition mascara's, én zijn regelmatig.

Wat bij de meeste definition mascara's namelijk is, is dat ze recht vooruit staan. De gedefinieerde wimpers zijn er wel, maar er mist iets. Dat gene dat mist, heeft deze mascara dus.

De mascara is in drie kleuren verkrijgbaar. In zwart, blauw en een aparte, bordeaux rood, achtige kleur. Dat zijn deze kleuren (en de zwarte mascara)


 Ik heb mijn best gedaan het uit te leggen, en hoop dat het nu iets duidelijker voor jullie is, zo niet, heb ik foto's gemaakt, van mijn oog met 'standaard' definiton mascara's en een met de Le Volume De Chanel mascara. Hierop is het verschil misschien wat beter te zien ;). (Sorry voor mijn wat rode oog! Komt door mijn removers, ik moet nog even testen welke het best bij mijn huid past - tips? -)


   Le Volume De Chanel Mascara                                                          Essence Definition Mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten