Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 april 2013

Sephora eyeshadow

Omdat Sephora 1 Juni uit Nederland trekt, heeft Sephora nu extra korting in Nederland en leek het me een goed idee daarvan te profiteren.
Dus, heb ik 3 (of eigenlijk 4) oogschaduws gekocht, voor maar 5 euro per stuk!




Een palette met 2 kleurtjes, een donkere bruinige kleur, samen met een beige kleur. Daarnaast nog een losse oogschaduw, in een perzik kleur. Ook heb er een met glitters gekocht.


Natural Brown N°08
Met 2 simpele kleurtjes, kan je een super mooie look maken. Pigmentatie, een top kleurencombinatie, blijft lang zitten en dat allemaal in één doosje, en nog misschien nog belangrijker, voor maar 5 euro! Wat ik zo mooi vind, zoals ik al eerder zei: De kleuren combinatie. De lichtere beige kleur is perfect voor op het bewegend ooglid en de bruinige kleur voor in de arcadeboog. Even blenden, en je look is klaar!



                                                               Sun-Kissed N°78

Deze kleur spreekt voor zich zelf denk ik. Een perfecte perzik kleur, zoals íe hoort. Pigmentatie ook super en kan knallen op een simpele look, leuk!




Lunar Park N°88

Mijn absolute favoriet, zonder enige twijfel. Deze glitter oogschaduw is zó perfect. De glitters zijn niet te grof, maar vallen toch goed op. Bovendien kun je deze ook als highlighter gebruiken en je look er mee op vrolijken. Ik ben echt heel erg enthousiast over deze oogschaduw.



Swatches

Van links naar rechts: De 2 tinten in 'natural brown N°06, Sun-kissed N°78, Lunar Park N°88












Geen opmerkingen:

Een reactie posten