Totaal aantal pageviews

vrijdag 3 mei 2013

Action shoplog.

Ik ben vandaag naar de Action geweest en heb weer wat leuke dingetjes weten te scoren. Ben je benieuwd wat? Lees dan snel verder! -Er was iets mis met de camera, dus ik heb het moeten doen met m'n webcam, vandaar dat de teksten in spiegelbeeld zijn.-

photo edited for free at www.pizap.com






photo edited for free at www.pizap.com
Dit is een pot met 100% pure vaseline. Ik wist dat ze deze bij de Action verkopen en het leek mee wel leuk voor een D.I.Y.

photo edited for free at www.pizap.com
Toen zag ik een bodybutter staan die naar Aloe Vera moet ruiken. Dat is in ieder geval de bedoeling, want als ik heel eerlijk ben, ik weet niet waar het naar ruikt maar in ieder geval niet naar Aloe Vera..

photo edited for free at www.pizap.com
Links: Bij de Action verkopen ze deze blikken snoep echt in verschrikkelijk veel smaken, ik wilde deze wel eens proberen, want de cola variant beviel heel goed. 
Rechts: Brillendoekjes, wauw.

photo edited for free at www.pizap.com
Links: Mijn reinigingsdoekjes waren op en eigenlijk ben ik best wel benieuwd of deze fijn zijn! 
Rechts: Sommige mensen vinden de Max oogschaduw fijn, andere niet. Ik ben benieuwd.

photo edited for free at www.pizap.com
Links en midden: Nog meer oogschaduw. :3 
Rechts: Ik had nog helemaal geen wimperkruller en de kleur sprak me eigenlijk best wel aan, haha.

Ga jij wel eens naar de Action?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten