Totaal aantal pageviews

maandag 6 mei 2013

Likes van Maart! Haarproducten

Al weer de derde maand dat we dit doen: de Like's (en dislike's). Deze keer met als thema: haar producten. Zelf ben ik nogal.. IJdel als het om mijn haar gaat. Niemand komt ongevraagd aan mijn haar. Al doen ze het maar te vaak. Ik denk dat ik daar wel bekend om sta. Zodra vriendinnen op school mij zien, springen ze op mijn haar af. Met als excuus dat ik krullen heb. Hmm.. Alright, but, whatever terug naar de like's van Maart.

De producten die ik voor mijn haar gebruik zijn al een tijdje het zelfde. Ik heb blond, kort en krullend haar (wat soms alle kanten op springt). Volgensmij, is krullend haar het moeilijkst. Ik bedoel, ik moet om de 5 minuten (van mezelf) mijn haar om hoog duwen om er wat meer krul in te duwen. Vaak zit het niet goed en ik móet het fohnen en zonder Syoss komt het niet goed. 

Andérlon Perfecte Krul Shampoo
Het eerste wat ik gebruik als ik 's ochtends wakker word is een shampoo. Wat mij betreft is alle shampoo het zelfde, misschien dat ik ooit een speciale tegen kom, I don't know. Maar voor nu dus, Andrelon Perfecte Krul. Niks mis mee, niet speciaal. De geur is niet zo ruikbaar als je 'm eenmaal ingesmeerd hebt, maar als je 'm op je hand spuit ruik je wel een lekkere geur die ik niet zo goed kan omschrijven. Wat ik leuk vind, is dat als je de shampoo op je hand spuit het product glittertjes bevat. Dat zie je niet terug in je haar zelf, na het wassen, maar ik vind het er toch altijd leuk uit zien.

Andrélon Perfect Krul Conditioner
Daarna smeer ik een crèmespoeling, ook van Andrélon in mijn haar. Deze hoort bij de shampoo en zonder, komt mijn borstel echt níet door mijn klitten. Deze crèmespoeling raad ik dus wel aan :). De geur vind ik alleen niet zo lekker, en verder zitten er geen speciale kleuren of glitters in.

Elvive Extraordinary Oil L'oreal
Wat ik dan gebruik, is de Elvive Extraordinary Oil van L'oreal. Dit is een olie die je in je haar kneedt, zodat er vervolgens geen klitten in je haar zitten, als je wilt gaan borstelen. Werkt echt súper goed. De olie gaat daarna ook vrij makkelijk van je handen af, dus dat is wel makkelijk :).


Syoss
Als ik mijn haar heb gefohnt en geborsteld, is het tijd voor het állebellangrijkste (voor mij). De Syoss ... Dit is geen gel, maar zorgt er wel voor dat je haar goed in model blijft zitten. Zonder is mijn haar niks, ik kan zeker niet de deur uit zonder Syoss en het potje gaat ook overal mee naar toe. De geur is lekker zoet en fris en het blijft meestal een uur of 6 perfect zitten. Daarna kan je er gewoon nog wat in doen, voor wat meer volume.

Toni & Guy Sea Sault Spray
Waneer ik wil dat mijn haar écht de hele dag goed blijft zitten, spray ik er nog een beetje Sea Sault spray in. Dit geeft een wat messy effect, wat ik leuk vind. Ik denk niet dat je dit moet gebruiken waneer je heel stijl haar hebt, en wilt dat het mooi glad blijft. Als je een messy, hoge knot wilt maken, is dit ook een aanrader :).


Dit waren ze dan! De likes van Maart. Al weer geen dislike, omdat ik die gelukkig niet heb :). Wat vonden jullie van de producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten